2009 04 17

I brist på...

..Annat så har jag fibblat lite med designen idag, eller snarare fortsatte där jag slutade igår.

+ Att jag idag lagt in "statistik-räknare", på en fin plats under profilbilden..

Annars sitter jag o väntar på att tjejen ska komma hem från sjukan..
  [Hennes syrra ligger inne just nu och hon ville ha besök]

Och så väntar jag på att morsan & farsan ska höra av sig om hur det blir med "Ludd-plutten", han ska få semester..

Nu är vi ensamma hemma "Lill-tjejen" och jag..
"Plutten" fick semester... Och tjejen har åkt tillbaka till sjukan o hennes syster..

Ska koka ihop lite mat nu o hoppas på att "Lillan" somnar..  Fast d e nog ingen risk...

* I Will Retöööörn *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0