2009 04 21

Bättre sent än aldrig...


Skulle man ju kunna säga, och det var precis vad jag gjorde..

Vad har hänt under dagen, inte mycket.. I morse / förmiddags hjälpte jag en polare..

Sen har man gått och haft för sig att 3e delen av Excel-kursen skulle vara i morgon (Onsdag)..
MEN, som tur var kollade jag upp det nyss och det är ju på Torsdag den är.. Yippi !!

Vad händer i morgon som jag redan vet nu.. Hmm.. Lämna "Lillan" på dagis..
Sen ska jag åka till "verkstan" och be dem kolla på bilen, den låter mysko o jag har tummen mitt i handen...

Sen ska vi på middag hos en annan polare, han ville bjuda på mat i dag, men vi bytte dagar..

* I Will Retöööörn *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0