2009 04 23

Kurs & P-böter

Det är vad jag haft för mig idag...

Började dagen med att lämna "Lillan" på dagis, åkte sen till Norrköping, för Excel-kursen..

Upptäckte när jag kom ned att några redan hade parkerat på "MIN" parkering.. *HMMM*
Sen när man ska åka hem, då upptäcker man en lapp på rutan, utskriven ca 15min INNAN vi slutade för dagen.. !!

- Kunde de inte ha kommit försent... -

Blir man glad eller glad.. Ringer o kollar banken om det är pengar på väg in..
Jodå. MEN, som jag ser det ca 2500-3000kr för LITE..
Ska ringa jobbet / lönehanterarna om det i morgon (OM lönespecen har kommit, annars ringer jag om det iaf..

Kommer hem o äter lite sen åkte man till verkstan (idag blev det av..).. Och blir "lite" glad iaf..
Det verkar som om det "bara" är fästena till avgasröret som gått sönder och där klarar man sig på ca 300kr..
 
Tur att det inte var bakhjuslagret istället eller stötdämparna som någon annan sagt..
För då pratar vi högre summor än 300 pissetassar..

Och JA, kollade min mail nyss och mina inloggz uppgifter till mina kurser har kommit..!!

Nu då.. ja just nu sitter jag här och funderar på om man ska låta tjejen slippa göra maten idag..
Och säger..

* I Will Retöööörn '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0