2009 04 25

Oj, nu tappade jag..

Gårdagen igen..  Skyller än en gång på tidsbrist ..
Vad hände i går ?.. 

Jag var på AF o skrev in mig.. var på verkstan o fick bilen fixad..
Jo, jag var t.o.m. in på " Glasbanken " och handlade lite, för en gångs skull..

Sen på kvällen käkade vi pizza ihop med " Hockey Conny " o hans lille " Pontus "

... Sen gick vi o la oss..
NEJ, Conny var inte med då..

Idag då..

Jo, vi har haft en " familjedag " på stan, åkte buss ned kl 10,15..
Även detta ihop med  Hockey Conny " och hans llile " Pontus "

Kl 11.15 var " Mr Goran " där och knöt ballonger o trollade lite med lite buktaleri..

Mr Goran, tänker ni o tycker det låter bekant.. Jopp det är samma kille som finns här : " Ballong "

Under promenaden nedåt på stan så stötte vi hop med " Fredrik Söderström & Niklas Olausson "..
japp, samme Niklas som ska spela elitserie ishockey i Luleå..

Sen gick vi vidare o ungarna fick varsin ansiktsmålning...


[ Märkte när jag laddat upp bilden att datumet har fått tuppjuck.. ]



Sen " schwissch " hade det gått nästan 4 timmar , då åkte vi hem och nu ska vi snart äta mat..

* I Will Retöööörn *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0