2009 04 16

1a inlägget i denna nya blogg...

1 vecka kvar som anställd...

Sen börjar livet som arbetslös igen..
Fast det har man på ett sätt varit under hela uppsägningsperioden..

Igår förmiddag var jag på kurs i Norrköping, fördjupning i Excel, lärt mig en del nytt om "funktionerna".. KUL
Senare på eftermiddagen var jag hos min "coach" på TRR, och hade en "update" och anmälde mig till 3 nya kurser..

* ECDL  - Datakörkortet
* Fortsättningskurs i HTML
* Flash Pro 8

Det är kurser jag läser på hemmaplan, ska bli kul som faaaan..
Fast "uppkörningen" för ECDL, blir på plats någonstans... har jag för mig..

Nu ska det fixas med "designen" här....

* I Will Retöööörn *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0