Doggy..

Style..??

Nej, men "Doggy Bag"... Läste nyss en artikel på Aftonbladet....

Som om detta skulle vara något nytt..??

Ta hem mat man inte orkar äta upp på restaurang / Pizzeria...

Det har iaf vi gjort rätt länge nu o det är då fan ingen "kultur".. Det är ren o skär jävla snålhet..

Det vi har betalt, det ska vi fan ha med oss hem oxå... Antingen i magen eller i låda..

Så här tycker iaf "Svenska folket" enl. omröstningen i AB, 090821 kl 01.00



OJ... Vad är det för fjantar 18,9 % som tycker det är PINSAMT ??

Förmodligen några satans s.k. "Politiker"... Ja, just det ang. "Politiker"... kollade på dokumentären på TV4 Fakta i morse om " Tsunami-katastrofen".. Alltså, man vet ju hur jävla sakta de reagerade då, och nu när man "glömt" det så kommer det tillbaka... Hur i helvete kan man vara så jävla dum i huvet på ren svenska att man inte lyssnade på alla anhöriga som ringde in rapporter till UD o allt vad det heter.. eller varför i helvete tittade man inte på TV..CNN, Sky News o allt vad de heter..

Nej, man blir bara så jävla förbannad.. Inte för att JAG hade någon släkting som var med där nere..
Men en gammal klasskamrat omkom i vattnet där, tråkigt som fan, men ingen man umgicks med så jag känner ju ingen större saknad, men likförbannat tråkigt för hans nära & kära + övr. vänner..
 
R.I.P. "Ola"


OJ, vad långt detta blev och rätt hett oxå... Så jag tror jag lägger mig utan täcke nu i natt o kyler ned mig lite...


* I WIll Retöööörn *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0