Kräftskiva..

Var vi på i Lördags...

Och för en gångs skull så blev man lite "bladig"..
T.o.m. så pass att morgonen efter krävde ett toalettbesök för att avlägsna lite mat / vätska ur munnen..

JA JA JA, jag spydde... Äntligen igen..!! Minns inte när det var sist, förutom vid sjukdom då..

Det var riktigt roligt faktiskt, för Becca har haft skitkul åt mig hela dagen...

*men älskling då, mår du dåligt.... är lilla gubben bakis....*

Det är ju en fras man har fått höra jag vet inte hur många gånger...
MEN, det bjuder jag på... Vassego !!


Läste på "Facebook" att våra kära vänner är visst i civiliserade trakter igen.. Välkomna hem !!!

Då kanske det kan bli lite ordning på "Plumpen" igen... Eller vad säger ni ??

Får ju inte glömma matchen på Tisdag !!!  kl 19.00 - NH möter Huddinge,  i en träningsmatch..

* Heja NH.... *  

Nej, nu ska jag fixa en grej till, sen ska jag slumra lite bredvid Becca & Flizan....
Flizan kom in för en stund sen o ville ligga hos mamma, så visst får hon det...


* I Will Retöööörn *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0