Skäms..


Nej, inte NI, utan JAG..


Vaffö då då..?  Jopp, jag har ju inte skrevet någe på länge..

Så jag gör det nu.. Var ska man börja då..?

Vad har hänt sen sist..

Jo en vecka har passerat där tjejen har jobbat o grabben haft semester hos fammo / faffa..

Så det har bara varit jag & lilltjejen hemma, rätt lugnt ändå får man säga..

Och vi har lagt V64:an på hyllan och gått på lite grövre grejer.. V75:an istället.. Varför..?

Jo, vi tänkte så att den kostar ju "bara" 50-öre raden.. V64:an kostar 1kr raden..

Så vi får ut ett större system men tyvärr då oxå 1 lopp extra att hitta en vinnare i...

Och igår lördag 1a Aug, var 1a dag för det spelet... Vad händer då...

Jopp, vi får 3 rätt, 3 lopp där 2an i mål är VÅR häst och i det 7e o sista loppet ( eller om det var 5e loppet ) så var VÅR häst 3a i mål.. Summa summarum : Vi är fan rätt nära, nu snart så.. *Hoppas gör man ju alltid*

Vad har hänt mer då.. Jo, polarn har skaffat hemtfn * Yippi *, och han har ( STOR ELOGE TILL HONOM ), gjort vissa förändringar i sitt liv, för att reda ut sin ekonomi... * Hoppas allt löser sig nu !! *

Vi har tecknat om vårat abbonemang på bredbandet, sparar ca 950kr / år... !!

Vi har börjat använda IP-telefonin mer, för att spara lite KR.. som en liten test..

Jag har varit på AF o diskuterat praktikplats,(ska prata mer med handläggar'n den 4e aug..)

Hmm, har det varit någe mer... Jopp, vi har varit o grillat vid Stendörren ( igen, bilder kommer.. )

Näää , det här får räcka just nu.. Ska väl ha mer att skriva om när det väl händer...

* I Will Retöööörn *



Kommentarer
Postat av: sara

Hehe ja skäms på dej gubben!

Köttfärssåsen va kanon =) Haha förstog du?! KANON!!

Hehe fan vilken bra polare =) Helt underbar faktiskt =9

Äntligen kan man ringa o planera saker haha!

kram

2009-08-02 @ 21:53:58
URL: http://misssarali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0