Bad & Grill..

Nej, det är ingen felstavning...


För det brukar ju heta "BAR & GRILL"...??

Vi åkte med våra kära vän (de få vi umgås med..)

Vi åkte denna gång till "Harhålet"..


Conny fick syn på snyggt... Eller var det en "Flodhäst"..??

Det  var taskigt väder, regn när vi kom, sen uppehåll en stund, då passade vi på att fika..
Sen åkte vi hem..

--> Bild borttagen p.g.a. det fanns skit på den.

Ungarna trivdes iaf..  JO, dem var med men här sitter de i bilen..  Vi åkte iaf hemåt o började grilla..



Ingen ENgångsgrill denna gång utan en EL(gångs)grill...

Vissa var inte hungriga, men det gjorde inget för andra var... T.ex Jag själv och..XXX

--> Bild borttagen p.g.a. det fanns skit på den.

Detta är nog början (eller ska vi säga fortsättningen) på en stor vänskap.. ??

För så mycket vi har hittat på ihop med dessa "2 stollar" och PLANERAR ihop så tyder det på det.. !

Bjuder nu på 2st "roliga" bilder.. Som jag hittat på nätet..

Denna bild minns jag inte var den kommer ifrån..



Är detta en ny RESEväska för katter..??

Denna bild kommer från TRAMSMAIL, och är en KALSONGREKLAM !! Trot om ni vill...



AJ, vad ont jag fick... Måste nog läggas in ett par år... 


* I Will Retöööörn *


Kommentarer
Postat av: sara

Tror d e fortsättningen på en jädrans bra vänskap!

O vi kommer inte släppa er =) haha så oss blir ni inte av med!



Satt o titta kryssningar igår, men som sagt lite mer planering kanske?!



gnugg

2009-07-07 @ 09:17:47
URL: http://misssarali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0