2009 06 02

Idag..


Ska jag ta itu med :
Modul 3 - Man vill ju bli klar någongång..
A-Kassan - Nya problem, jag tror de inte kollat så noga på de förra intygen..

Vad nästa projekt blir, har jag ingen aning om just nu..


Är nu tebax, måste få tömma ur mig lite tankar...

Jag glor runt lite på olika bloggar som finns med på "Topp-listan" här på "blogg.se"..

Nu undrar jag... Varför i helvete tjafsar de flesta om vad de har för satans kläder & skor ??

Sååååå jävla intressanta liv kan de ju bara inte ha.. eller hur ??


Jag menar, vem fan bryr sig om vad fan de har på sig...?
Jag skulle ju tycka det var mer intressant vad de INTE har på sig..

Men men, Sverige är ett fritt land (säger de iaf..)

Och nu har jag "bara" sista delen kvar + slut testet på Modul3 kvar..sen är det 4 delar kvar..
Har även börjat med Fortsättnings kursen HTML..

Flash 8, får vänta lite..

God natt..

* I Will Retöööörn *


Kommentarer
Postat av: Sis

Niciga bilder... Tur att du inte skrev hur gammal jag blev. SiS

2009-06-03 @ 00:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0