Åland

För länge sen...

Hittade en CD liggandes med lite "gamla" bilder..

Vi åkte över o bodde här.. Då hette det "HAVSBANDET", idag heter det "ELVIRA"



1a gången jag bodde här var jag inte gammal.. Om jag inte minns fel var det runt 1980..

Vi åkte ned till Mariehamn oxå och en viss fröken frös :-)



Och JA, det var rätt frysigt.. I glashuset i bakgrunden serveras glass.. Den prövade vi långt senare..

Även Bomarsund fick ett besök..



Taskig bild, men den bästa på den här CD'n, så jag har bättre bilder..

Becca fick för sig att testa "Jetski"..eller vad hon nu sysslar med..



Eller så hade hon bara känt på vattnet...???

Becca e ju faktiskt en "KANONBRUD"



Om man nu "tar" henne på rätt sätt.. *he he he*

Sen åkte vi "hem" o och käkade lite för att orka upp dagen efter o hitta på mera "bus"..



Ja, det står en flaska i bakgrunden, man kan väl inte äta utan att dricka något..??


Vi får väl ta o göra en sån här resa igen nu med ungarna oxå..
Ludde tjatar om "att åka stora båten"....


* I Will Retöööörn *

Kommentarer
Postat av: Bröllopsbloggen

ser hräligt ut :)



tack för titten Richard, klart ni ska gifta er ett minne för livet som ni båda kommer värdesätta länge..

hoppas du kikar in igen

2009-06-29 @ 08:03:54
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0