Bowling-2

HAHAHAHA...

Nu trodde ni att ni skulle få veta något va..??

Det trodde jag oxå att ni skulle få.. Vi åkte iväg igår, grabben o jag..

Hade kollat häromdagen om det skulle vara öppet ellet inte.. Och det skulle det...

När vi kom fram satt en lapp på dörrn..
 
"Stängt Måndagar" + andra öppet tider RESTEN av veckan..

SÅÅÅÅ jävla kul.. Så vi gick in i hockeyhallen och kissade, sen tänkte jag besöka kansliet..

Ingen där... nähä, då tar vi bussen hem då.. När vi är ½ - vägs till hållplatsen, åker bussf*n förbi..

Så då gick vi till en annan hållplats och tog en buss till Oppeby, och käkade på "Mamma Mia"
- Mamma Mia, bästa pizzerian i Nyköping ! (enligt oss..)

Sen kom tjejen och hämtade oss och vi åkte till "mormor" o där badade vi i deras pool..

JA, jag var ner jag med, trots att jag inte kan simma.. !!

Efter en mugg kaffe, åkte vi hem...

Så hur det blev i bowllingmatchen... Ja vi får väl se här framöver när vi kan ta den..

* I Will Retöööörn *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0