Frågestund..

Besvara dessa och se vad du vet...

1. Hur fann du min blogg?
2. Röker jag?
3. Tror jag på gud?
4. Födelsedag?
5. Hårfärg?
6. Ögonfärg?
7. Har jag några syskon?
8. Vad är en av mina favoritsysselsättningar?
9. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?
10. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler?
11. Några speciella talanger?
12. Vilken är min favoritfärg?
13. Vilken är min favoritmat?
14. Vilka tre ord beskriver mig bäst?
15. Något annat du vill säga mig?

Listan hämtad från Listor och en del frågor är borttagna p.g.a. ointressanta..

* I Will Retöööörn *

Kommentarer
Postat av: Anonym

1: Jag känner dej haha

2: Nej verkligen inte!

3: Hmm Ne

4:

5: Ljus

6: blå (brukar ju inte spana in dina ögon hehe)

7:Ja 1 syster

8: Hockey hehe o jag vet många fler behöver vi inte ta här kanske!

9: HÅrdrock

10: Hmm svårt men du e rebell

11: Allt du kan om nh, o hur man fixar saker på internett hehe

12:

13: Mamma Mia pizzan kanske!?

14: Snäll, rolig, allvarlig

15: Vi saknar dej nu när vi e i Malmköping

2009-06-30 @ 11:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0