2009 05 02

Oj oj oj...

Nu har det varit värre än nånsin...
Vad, tänker ni nu.. Jo, min frånvaro här..!!

Vi har helt enkelt haft för mycket att göra hemma så denna stund har fallit i glömska..

Jag "lovar" att jag ska skärpa till mig...

Har något av värde hänt sen sist.. Jo, det kan man väl säga..
Jag har fått mina "koder" så nu kan jag börja "jobba" på den officiella siten igen..

Jag var på "studiebesök" hos # 21 på kansliet i onsdags och vi gick igenom hur "studion" fungerade..
Jag lade t.o.m. ut 2 "Nyheter" sådär direkt... Och ska börja på en till nu strax..

Vilken site är det jag snackar om, ni som känner mig vet nog vilken, ni andra.. Denna : Nyköpings Hockey

* I Will Retöööörn *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0