2009 05 12

Saknad..

Har man varit det någon gång..?

Jo, kanske.. Men nu var det inte mig detta skulle handla om..

Har nyss kollat klart på ännu ett avsnitt av " Världens bästa Western-serie "...

Vilken... Ja, säger ni " Kampen Om Colorado ", då är ni rätt nära.. den serien ligger på min 2a plats..

På 1a plats ligger " How The West Was Won " eller som den fick heta här i Sverige " Macahans "..

Minns tillbaka när den hade premiär i Sverige, jag var hos morfar & mormor (R.I.P. båda två).

Man kröp ned i bäddsoffan framför tv'n med dem sittandes bredvid sig, och man njöt av varje sekund,
jag som bara var barnet ( 7-8 år ) fick vara vaken o följa serien..

Nu var det ju inte bara den serien man fick "följa" när man var hos morfar & mormor, det var även ovan
nämnda " Kampen.. " och den mycket otäcka (tyckte många då iaf..) "Gröna gubben " även kallad Hulken.

Nu ska jag natta mig o drömma mig bort till de öppna fälten o rida iväg med Zeb & de andra...

* I Will Retöööörn *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0