Min lilla...

Pärondricka...

Vet inte om du vet det men nu berättar jag det så att du vet det...

Jag älskar dig !!

Kanske t.o.m. MER efter ditt 4 tim långa tfn samtal igår där du höll dig LUGN !!

Hoppas att du VET att jag står bakom dig o stöttar även om jag vill kliva in framför
och säga ifrån själv !!

Nu är det "bara" : Tisdagen - Onsdagen - Torsdagen - Fredagen kvar !!

Sen åker vi !! (Därefter är det 56 dagar kvar till nästa resa..)

Vi måste ha kameran med oss, vad många roliga bilder det kommer att bli nu på Lördag !!

Och det kommer säkert att bli en del skratt under CD'ns snurr i bilen, många "roliga" låtar
eller ska man säga "oväntade" hehehehe

* I WIll Retöööörn *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0